Skip to main content
Přečtěte si odpovědi na časté otázky našich zákazníků

Mohu si objednat online na stránkách TRAVEL FAMILY?

Ano, samozřejmě můžete, na stránkách TRAVEL FAMILY lze objednávat online kdykoliv, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Je TRAVEL FAMILY pojištěna proti úpadku?

Ano, cestovní kancelář TRAVEL FAMILY je pojištěna proti úpadku podle ustanovení zákona 159/1999 Sb.

Proč je lepší objednávat online?

Protože vybíráte a objednáváte z pohodlí vašeho domova nebo kanceláře v době, kdy to vyhovuje vám. Nemusíte nikam chodit, online způsob je rychlejší. Na stránkách TRAVEL FAMILY najdete všechny potřebné informace na jednom místě.

Je online objednávání přes internet bezpečné?

Ano, online objednávání přes internet na stránkách TRAVEL FAMILY je bezpečné, neboť osobní informace zákazníků i případnou online platbu chrání TRAVEL FAMILY šifrováním. Navíc i vaše osobní údaje jsou chráněny, neboť TRAVEL FAMILY pracuje s osobními údaji zákazníků v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních informací.

Kde mám zaparkovat auto, kterým přijedu na letiště na svůj odlet?

K letenkám a leteckým zájezdům nabízí TRAVEL FAMILY možnost dokoupení služby parkování u letiště. Tuto službu si přidejte v online objednávce. Aktuálně nabízíme parkování u letiště Praha, Brno, Ostrava.
Na vyžádání pro vás zajistíme parkování i u dalších letišť v České republice, na Slovensku, v Polsku, v Rakousku nebo v Německu. Volejte Zákaznický servis TRAVEL FAMILY na čísle +420 222 206 206 nebo pište na [email protected].

Proč je lepší vždy do objednávky přidat cestovní pojištění?

Cestovní pojištění vám zajistí klidné a bezstarostné cestování během vaší dovolené do zahraničí. Navíc vám kryje až 80% hodnoty případného poplatku za stornování objednávky, ale to jen tehdy, jestliže objednáte cestovní pojištění zároveň s ostatními objednávanými službami. Cestovní pojištění není součást ceny služeb, je to nepovinná příplatková služba. Doporučujeme vám proto vždy přidat cestovní pojištění do objednávky.
Vyberte si z naší nabídky cestovního pojištění. V případě dotazů volejte Zákaznický servis TRAVEL FAMILY na čísle +420 222 206 206 nebo pište na [email protected].

Co mám dělat když neobdržím od TRAVEL FAMILY žádnou odpověď na svou objednávku?

Co nejdříve kontaktujte Zákaznický servis TRAVEL FAMILY na čísle +420 222 206 206 nebo pište na [email protected] nejlépe ve stejný den, kdy jste uskutečnili objednávku. Mohlo dojít k technické chybě při odesílání nebo doručování objednávkových emailů.

Jsou chráněny mé osobní údaje, které vyplním do objednávkového formuláře?

Ano, vaše osobní údaje jsou chráněny. TRAVEL FAMILY pracuje s osobními údaji zákazníků v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních informací.

Kde se mohu podívat na své objednávky?

Na své objednávky se můžete podívat ve Správě objednávky, kam se musíte přihlásit buď pomocí údajů Rezervační kód letenky a příjmení cestujícího, anebo pomocí údajů Kontaktní email a variabilní symbol objednávky.

Kdy a jak mám zaplatit online objednávku?

Zaplaťte nejlépe online platbou při dokončení objednávky, nebo online bankovním převodem ihned po dokončení objednávky bez zbytečného odkladu. Zejména u služeb objednávaných na poslední chvíli (jako jsou například last minute zájezdy, last minute letenky a podobně) je velmi důležité, aby byla platba včas připsána na účet TRAVEL FAMILY. Nezaplacené nebo jen částečně zaplacené objednávky nemohou být řádně vyřízeny a služby pro vás zajištěny. Vždy proto doporučujeme provádět platbu online.
Pokud z jakéholiv důvodu nemůžete zaplatit platební kartou, zaplaťte online bankovním převodem ihned po dokončení objednávky bez zbytečného odkladu. U platby online bankovním převodem můžete své bance zadat zrychlené provedení platby, aby byla platba včas připsána na účet TRAVEL FAMILY. Pro bližší informace k online bankovnímu převodu a ke zrychlenému provedení platby kontaktujte svou banku.

Vždy uveďte identifikační údaj platby:
Variabilní symbol = ČÍSLO FAKTURY = ČÍSLO OBJEDNÁVKY

Bankovní spojení TRAVEL FAMILY
Komerční banka:
CZK 123-3308440217/0100
EUR 123-3308660287/0100

Mohu objednat online a přijít zaplatit na pobočku?

Litujeme, ale toto není možné. Hotově můžete zaplatit pouze přímým vkladem v CZK nebo v EUR na jeden z níže uvedených bankovních účtů v Komerční bance, a to nejlépe ihned po dokončení objednávky bez zbytečného odkladu. Doporučujeme však nechodit do banky a provést platbu bezhotovostně online bankovním převodem ihned po dokončení objednávky bez zbytečného odkladu. U platby online bankovním převodem můžete své bance zadat zrychlené provedení platby, aby byla platba včas připsána na účet TRAVEL FAMILY. Pro bližší informace k online bankovnímu převodu a ke zrychlenému provedení platby kontaktujte svou banku.

Vždy uveďte identifikační údaj platby:
Variabilní symbol = ČÍSLO FAKTURY = ČÍSLO OBJEDNÁVKY

Bankovní spojení TRAVEL FAMILY
Komerční banka:
CZK 123-3308440217/0100
EUR 123-3308660287/0100

Co když požadované údaje v objednávce budou neúplné nebo nesprávné?

V takovém případě je možné, že objednané služby vám nebudeme moci zajistit. Provedení změn údajů podléhá poplatkům podle obchodních podmínek. U některých služeb nelze změny provádět vůbec (např. u letenek nízkonákladových dopravců).
Doporučujeme proto vždy zadávat do objednávky úplné a správné údaje. Tuto úplnost a správnost si pro jistotu vždy zkontrolujte. A pokud i přesto zjistíte, že některý údaj jste zadali neúplný nebo nesprávný, volejte Zákaznický servis TRAVEL FAMILY na čísle +420 222 206 206 nebo pište na [email protected] nejlépe ve stejný den, kdy jste uskutečnili objednávku.

Co když budu potřebovat udělat změnu v objednávce?

Co nejdříve kontaktujte Zákaznický servis TRAVEL FAMILY na čísle +420 222 206 206 nebo pište na [email protected] nejlépe ve stejný den, kdy jste uskutečnili objednávku. U některých služeb nelze změny provádět vůbec (např. u letenek nízkonákladových dopravců). Provedení změn v objednávce podléhá poplatkům podle obchodních podmínek.

Chci objednat pro skupinu 10 nebo více lidí, jak mám postupovat?

Kontaktujte Zákaznický servis TRAVEL FAMILY na čísle +420 222 206 206 nebo pište na [email protected]. Prosíme, uveďte nám alespoň tyto základní informace: Termín, Způsob dopravy, Počet dospělých, Počet dětí, Typ a počet pokojů, Maximální cenu za osobu / za skupinu, a jaké případné speciální požadavky máte. Velmi rádi a ochotně vám zpracujeme nabídku.
Speciální požadavky mohou být například zajištění letenek ve vyšší cestovní třídě, zajištění dopravy sportovního či jiného vybavení (např. hudebních nástrojů), zajištění individuálního transferu v místě, požadavek na speciální stravu (bezlepková, vegetariánská, veganská) a podobně.